Podobná publika na facebooku

08.05.2020

V okruhu uživatelů, kde máte vytvořena vlastní publika (např. návštěvníci webu, kteří provedli určitou akci (nákup, stažení e-booku), navštívili konkrétní stránky na webu atd.) si můžete velmi snadno vytvořit podobná publika. Podobná publika představují způsob jak oslovit nové zákazníky, u kterých je pravděpodobné, že je bude vaše firma nebo produkty zajímat. Často fungují přesněji, než když cílíte např. na zájmy. Pokud totiž prodáváte kávu a dáte zájem "káva", tak budete cílit na velmi široké publikum, protože kdo nemá rád kávu, že?☕️

Podobná publika na facebooku
Podobná publika na facebooku

Jak nastavit podobná publika ve Správci reklam

Nejprve musíte vytvořit v Okruhu uživatelů - Vlastní publikum. Proto, abyste mohli vytvořit vlastní publikum musíte mít nasazen Facebook Pixel. Pokud pixel nasazen nemáte, tak se podívejte jak na to v článku zde >>

V Okruhu uživatelů, pak vyberte publikum, ze kterého chcete udělat podobné publikum a klikněte vpravo na ... a dejte Vytvořit podobné.

Vytvoření podobných publik
Vytvoření podobných publik

Následně vyberte lokalitu a zvolte velikost okruhu uživatelů. Čím menší % vyberete, tím přesnější okruh facebook vytvoří. Pokud budete potřebovat cílení ještě můžete zúžit v sadě reklam.

Vytvoření podobných publik
Vytvoření podobných publik